Yağmurdan Kaçarken Dizisi Şarkı Sözleri

Yağmurdan Kaçarken Dizisi Şarkı Sözleri
30 Mart 2013 tarihinde eklendi, 492 kez okundu.

yağmurdan kaçarken şarkısı,yağmurdan kaçarken şarkı sözü

ATV’nin yeni dizisi yağmurdan kaçarken’in beğenilen jenerik müziğinin sözlerini merak edenler elbette vardır.İspanyol bir anne ile Türk babanın küçük oğlu Carlos Yılmaz yan komşusu Lidya ve araba hırsızı İdil arasında kalmıştır. İki aşk arasında kalan Carlos’un başından geçen komik olayların anlatıldığı dizinin jenerik şarkısıda dizi kadar ilgi göreceğe benziyor.

 

 

Başlarken hep güzel
Aşık olmak güzel
Hayat nasıl da güzel
Ellerin elimde herşey nasılda güzel
Birden uçar gider akıllar fikirler
Gözler nasılda güzel
Aşktan başın döner
Aşk sarhoşluğu nasıl güzel
Ama her aşk bazen engelle doludur
Kaybolursan eğer bulamazsın yolunu
Yağmurdan kaçarken
Bak doluya tutuldun
Hep mi aynı hep mi aynı son

 

 

Etiketler:

Yağmurdan Kaçarken Dizisi Şarkı Sözleri Konusuna 73 Yorum Yapıldı
  1. sa-na-ne diyor ki:

    şarkı güzel film güzel ama niye bitti kiğğğ :'( :( :( :( :(((

  2. melis diyor ki:

    beyenmedim iğrenç

  3. zeliha diyor ki:

    çok bayıldım

  4. zeliha diyor ki:

    çok güzel olmuşşşşşşşş

  5. zeynep diyor ki:

    harikaaaaaaaaa bayıldım

  6. elif aykoc diyorki diyor ki:

    xais edirem bu filmi yayina yeniden verin?bu filim herkes terefinden cox sevildi ayni zamanda sarkisida cox gozel.en yakin zamanda ekranlara yeniden qayitsin yagmurdan kacarken dizisi?

  7. sidelya diyor ki:

    harika ya çok güzel hiç kaçırmıyorum

  8. didem diyor ki:

    harika bir şarkı ama keşke bitmeseydiii diziii :((((((

  9. ece diyor ki:

    korkmaz carlos yılmazdan daha yakışıklı ve bu dizinin bitmesine çok üzüldüm

  10. defne diyor ki:

    BİZ SÜPER ÜÇÜZLERİZ SÜPPER SARISINLARRR

  11. defne diyor ki:

    Yılmaz ve İdil hiç yakısmıyo : bizce Yılmaz and Lidya

  12. eda.yıldız.ecem diyor kii; diyor ki:

    çooooooook mükemmell

  13. eda yıldız ecem diyor ki:

    süper otesi

  14. eda yıldız ecem diyor ki:

    süperrr ötesii

  15. süper bayılıyorum diyor ki:

    melisa

  16. berivan diyor ki:

    korkmaza aşığımm yhaa çook yakışıklı abi yaaa

  17. ece temel diyor ki:

    süper

  18. Meryem diyor ki:

    Şharkı Shper Yhaa…

  19. eroşe diyor ki:

    eroin kaçakçılığından dün birini ben çokertim kamiller bizim mahallede verdiklerini gördüm polisi aradım onlar gelene kadar onlar kaçardı bende onları dövdüm uu sonra ağaca bağladım polis geldi bana madalya yerine kurdale taktı

  20. derya diyor ki:

    super

  21. eminenur diyor ki:

    süper……

  22. kadir iremi seviyor diyor ki:

    le le ben irem kadiro beni sewiyorda ne olmuş ben kadri ile çıkıyoruum

  23. günçiçek-eda-ece-aleyna-mihrimah diyor ki:

    bui flim cok guzel ben rusyali ama cok guzell

  24. çawe te ğaro diyor ki:

    yook yok bu film ne ğoşı

  25. ece diyor ki:

    karlos biskolata reklamındaydı idil gerçek hayatta çok sewiyorum ama sadece filimde sewmiyorum

  26. sülüman diyor ki:

    hürremim birtanemim

  27. haseki hürrem diyor ki:

    oğlumu verin bana

  28. tutoletto diyor ki:

    cok guzel bir flim

  29. benazır diyor ki:

    bu filimde en çok korkmazı bide karısını seviyorum idil deli gibi oldu evlendikten sonra

  30. İpek Tapkan diyor ki:

    Harika özelliklede Karlos Yılmaz bayılıyorum

  31. selin diyor ki:

    idile karlos un

  32. betül diyor ki:

    bu film çok güzel. bayıldım ve ben nu fiilmin her gün olmaasını istiyorum

  33. sadet. diyor ki:

    benbuflimiizliyorum.veçokbeğeniyorum.vebendebuflimekatılmakistiyorum.vesiziçokseviyorum.hoşcakalın.

  34. sadet. diyor ki:

    bençolkbesendim

  35. aşk çiçeği hülya diyor ki:

    çook güzel bayılıyorum bu filme

  36. eda diyor ki:

    dizideki bütün oyuncular akıllı ama idil kafadan çatlak

  37. eda diyor ki:

    aşkımsın KARLOS

  38. eda diyor ki:

    bence çok güzel bir film karlosa bayılıyorum onun hastasıyım korloscum idili bırak lidyaya git!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (?)

  39. ırmak dinler diyor ki:

    bu dizi benim 2. pis yedilim superrrrr bir şey yaaaaaaaaaa kormaz bide harun filimin en yakışıklıları ama harunla lidya birbirlerine çok yakışıyolar

  40. damla-aleyna diyor ki:

    hahaaaa

  41. damla-aleyna diyor ki:

    bu müzik çok güzel süper bayılıyorum ama idille carlosun ayrılmasını istiyorum lidya varken onla niye çıkıyor biraz saçmalık car harunla kavga etti ama yamalaklar ailesine hiç bir şey yapamıyor…her cumartesi seve seve izliyorum

  42. eda güler diyor ki:

    Ben Korkmazi seviyorum idil saten çatlak Lidyagibi olsun onuda severim ama kız onun gibi olmuyo yine çatlakların önde geleni napalım ben bu film de şunları seviyorum:lidya ,Yılmaz ,idil çatlak olduğu için, ama harunda yakışıklı sonra bir de korkmaz ve karısı çok güzel bide simge var okadar başka larını sevmiyodum ben

  43. Gülçin bozdag diyor ki:

    Ben idili sevmiyorum kızda var gibi bişey ben Lidya yı seviyorum harundamda çok gıcık kapı yorum ben olsam haruna kafayı takmam kız ada yazık zaten hep kendini üzüyor olmaski a içinde n bir merhamet gelsin

  44. semra Özdamar diyor ki:

    Bende koruması seviyorum çok yakışıklı norisi ben carlosun konua Tarzı nı sevmiyorum

  45. yeşil gözlüm diyor ki:

    carlosa bayılıyorum hem idilede ölüyorum

  46. gizem diyor ki:

    çok güzel

  47. ayten diyor ki:

    bence karlos hiç yakışıklı degillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll şaka şaka <33 karlos ve benim içindi hobilerinde şakayı sevdiği yazıyordu ve benn şakacı bir kızım ve karlos ,ne lidyayı seç nede idili bence sen benim olmalısın aşkım ve seni tewetter dan takip etmeye devam ediyorum carlos <33

  48. sude diyor ki:

    yılmaz idilin peşinden gitme lidya ondan çoooooooook daha güzel

  49. sude diyor ki:

    yılmaz sen idili boşver lidyayı seç idil saçma şaeyler yapıyor

  50. şengül diyor ki:

    bence bu dizi çok güzel her cumartesi izliyorum

  51. belkız diyor ki:

    bence çok güzel dizi bitmesin bence Carlos lidyayı seçmeli Lidya daha güzel

  52. emine diyor ki:

    harika bir dizi.izlemeden edemiyorum.süperrrrrrrrrrrr

  53. gamze diyor ki:

    bu dizi harbiden çokkkkkkkk güzel bayıldım helede carlosa idili kesinlikle seç carlosa sana hastayımmmmmmmmmmmmmmm

  54. Asena Kesginci diyor ki:

    guzellllllll cok guzel cokda seviyorum

  55. Ege Tanman diyor ki:

    cocuklar beni tanimis olmalisiniz galiba ben bez bebegin kokarcasiyimmmmmm evet diziye gecelim ben bu diziyi coooooook seviyorum ve sevicegimdeeee

  56. Evrim Akin diyor ki:

    evet aslinda guzel bir film

  57. Ayşegül Koçiit diyor ki:

    hmmmm çok çok iyrençççççç fenaaaa bir diziii demeyeceğim çünki bu dizi çok güzel yaaaa bitmesini hiç istemiyorummmmmm :*

  58. Sinem Gobal diyor ki:

    evet guzel bir dizi cocuklar bu arada siz Selenanida kacirmayin

  59. Carlos Martin diyor ki:

    tesekkur ederim cocuklar yani siz bu diziyi bu kadar seviyorsanizsa hic bitmesinide dusunmuyorum saygilarla Carlos Martin

  60. prenses diyor ki:

    carlos süppperr adam çoktaa yakışıklııııııııııı ama carlos idile dikkat et ne olur ne olmaz

  61. ordulu diyor ki:

    çok güzel bir dizi oradaki yunculara bayılıyorum ama en çok kadı olarak mavi gözlü kadına

  62. ordulu diyor ki:

    bence çok güzel bir dizi hiç ama hiç bitmesin99

  63. nurhayat diyor ki:

    çoooooooooooook güzellllllllllllllllllll oyuncularrrr varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  64. zehra diyor ki:

    çok güzel bir dizi harika süppppppppperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  65. eda diyor ki:

    filim güzel çok beğendim yalnız carlos idil ile evlendi ama kafası lidyada bence idile böyle bişi yapmamalı hem idil lidyadan güzel sadece biraz çatlak o kadar

  66. barbie diyor ki:

    carlos çok tatlı bence lidyayıda idilide boşver beni seç…bu diziyi seviyorum,

  67. jelibonbon diyor ki:

    bu dizi harbidende güzelmiş yaaaa…

  68. Kadir diyor ki:

    Çok seviyorum Diziyi :)

  69. aylin kaya diyor ki:

    hastası oldum. Ben bu diziye bayılıyorum be. harika bir dizi bu ya.bitmesin nolur.Lütfen.Dizide mavi gözlü bir kadın varya en çok ona hasta oluyorum. harika bir diziymiş bu

  70. yeliz yakup diyor ki:

    yaa ben bu dizi için canımı veririm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  71. yeliz yakup diyor ki:

    ya ben bu diziyi çook sevdim. hiç bitmesini istemiyorum. şarkısıda çook güzel.birde benimle arkadaş olurmusunuz.

  72. selmasu diyor ki:

    bnnn çok begendim bu sarkıyııı

  73. yagmurdan kaçarken diyor ki:

    bu diziye hasta oldum hele karlosun oykşklılı bylyrm karlosa bu dizi bitmesin diye büsürü hesap açarım raytıngleri yükselir ve hiç bitmez bu arada karlos bence lidyayı seç

Sayfa başına git
The Valeris Aqueduct Thingstodoinİstanbul