Deniz Yıldızı Dizisi Nerede Çekiliyor

Deniz Yıldızı Dizisi Nerede Çekiliyor
3 Kasım 2010 tarihinde eklendi, 891 kez okundu.

Deniz Yıldızı Dizisi Nerede Çekiliyor sorunun cevabı bu yazıda.

Diziler genellikle İstanbul’da çekiliyor ancak Deniz Yıldızı dizisi Ankara’da çekilmektedir. Ankara Tandoğan’da Ankara Üniversitesi Rektörlüğinde ve Çankaya Angora evlerinde çekilen dizi oldukça ilgi görmektedir.

Ankara Üniversitesi Rektörlüğü (Ankara Tandoğan)

Angora Evleri

Etiketler:

Deniz Yıldızı Dizisi Nerede Çekiliyor Konusuna 83 Yorum Yapıldı
  1. Gürkan Akbaş diyor ki:

    Yaaa bu dizi cok guzel, oyle sürükleyıcı kıı anlatamam
    Hele o dunurum yokmu Dünürüm dünürüm demesı alıyo benı :D

  2. nergis diyor ki:

    ben o üniversiteyi çok sevdim acaba adı ne

  3. mErVe diyor ki:

    İlk ben izlemeye başladım 2011yılında sonra annem izledi dur bi bakiim diye sonra kardeşim of degiştir derken oda izledi sonra babam :) bulasici deniz yıldızı bi harika yaa denizle mert olsaydı:)

  4. aylinhan69@hotmail.com diyor ki:

    son bölümlerde melih ile banu nun buluşduğu cafe neresi acaba mail atarmısınız lütfen

  5. ahmet mutlu diyor ki:

    bu dizi çok güzel hiç bitmesin

  6. Çağla diyor ki:

    bende ankaradayımda kafe nerede ben o kafeye gitsem görürüm

  7. sinem korkmaz diyor ki:

    deniz yıldızını çok seviyorum oyunda yıldız denilen kızı çıkarın

  8. selin diyor ki:

    banu güzel ozanla yakışmıyorlar

  9. nehir diyor ki:

    çok güzel hele cana bitiyorum

  10. cansu diyor ki:

    ben banuyu çok ama ço seviyorum keşke bizim oraya gelse onu doya doya öperim annemde çok seviyo biz hep ailece severiz

  11. irem diyor ki:

    yaa bu diziin hastasıyım

  12. emine şahinli diyor ki:

    aşkım banu cok güzelsin güzel oldugun kadar da iyi rol yapıyorsun dizi bizim orada cekildi ankarada ama seni hic göremedim görsem keske seni bir kere boynuna sarılıp resim çekinecegim benim hayatım da AYNI seninki gibi ikimizde birbirimize benziyoruz keske arkadas olsak

  13. rukiye diyor ki:

    deniz yıldızı harıka ben ve ailem çok severek izliyoruz

  14. saniye yılmaz diyor ki:

    en cok banu ile denizi seviyorum

  15. saniye yılmaz diyor ki:

    bütün oyuncuları seviyorum

  16. gülşah karaca diyor ki:

    ben bu diziyi çok seviyorum oyuncularını her akşam dizliyorum ve nerde çekildiğini öğrenmek istiyorum ltfn <3

  17. GAMZE diyor ki:

    SÜPER AMA DENİZ İLE MERT ÇIKMASAYDI DAHA İYİ OLURDU YİNEDE HER AKŞAM İZLİYORUM

  18. GAMZE diyor ki:

    SÜPER AMA DENİZ İLE MERT ÇIKMASAYDI DAHA İYİ OLURDU AMA YİNEDE HER AKŞAM İZLİYORUM

  19. ecem naz diyor ki:

    bence bazıları banuyu çok kıskanıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr banu mütisssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  20. ayşe diyor ki:

    banu çok süpersin bu filmi günlük izliyorum

  21. ayşe diyor ki:

    banu çok süpersin

  22. yusuf diyor ki:

    banu süper çok güzel

  23. yusuf diyor ki:

    diziyi çok seviyorum banuyu çok seviyorum

  24. aybüke diyor ki:

    banu süper , ozan aşırı derece yakışıklı siz çok yakışıyosunuz

  25. tuğba diyor ki:

    banu gerçekten çirkinsin çünki sen …………………………………………………………….

  26. nihal diyor ki:

    banu iğrençsin magazin hiç görükmüyosun

  27. ayşe diyor ki:

    banuçirkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  28. zeynep diyor ki:

    banuiğrençsin

  29. emel diyor ki:

    arzuççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkgggggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllsssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  30. emel kanar diyor ki:

    şakaşaka

  31. ZEYNEP diyor ki:

    YHAA BANU

  32. ZEYNEP diyor ki:

    BANU SÜPER YHAA

  33. erdem bmw diyor ki:

    film muhtesem

  34. yusuf keklik diyor ki:

    ben deniz yıldızın y.mahalede ragıp tüzün de gördüm

  35. irem diyor ki:

    pelini ben çok seviyorum dizinin en güzel oyuncusu bence.aslında melihle banu bnce birbirlerine daha çok yakışıyor arzu çıksın aradan eskisi gibi banuyla melih beraber olsun. bide bn dizideki efsunada gıcık oluyorum.efsunda diziden çıksın…

  36. aylin diyor ki:

    (gülüyüm bareecim)sen ilk önce yazılarına çeki düzen ver sonra denizle ilgili yyorum yaparsın canım benim

  37. aylin diyor ki:

    bu diziyi eskiden çok seyrediyordum ama şimdi ara sıra izliyorum deniz ve mert diziden çıktığından beri fazla izlemiyorum yukarıda yorum yapan kızlara sesleniyorum asıl denizin ağzı yamuk değil sizin ağzınız yamuk şekerler

  38. çatlak su. diyor ki:

    ya mert öldü resemn bi bu dizi saçmamalıştı demiştim ama sözümü geri alıyom.bak görürsünüz deniz hamile kalcak.d banu çok güzel oynuyon rolünü tebrikler….

  39. eren diyor ki:

    ya o deniz miydi basroldeki :D abi o ne yaaa kıza herkes uyuz gecenlerd yan komsular bize geldi budizi vardı millet cevir su kızı cocuklara kötü örnek ddilerr :D ayy yazık o kıza yaaa remennn diziyi kaldırmaya cabalıyo gibi :D

  40. yok böyle biseyy diyor ki:

    yaa bu dizi yi yürüten banu ötesi yok tek merakım banu ve melih cifti deniz falan fasa fisi hic ii bi oyuncu deil zaten agzını oyana bu yana kıvırıp uyuz uyuz davranmakla oyuncu olunmuyooo

  41. !!! diyor ki:

    denizi cıkartırlarsa bu dizi tutar abicim bu kadar diorum

  42. gülüyüm baree diyor ki:

    deniz o agzına ceki düzen ver yapmacık yapmacık rol yapma seni herkes sevio havasına girmissin sana sadece gülüyoruz ve uyuz dioruz ekrandan cok uyuz oynuosun rolunde ii gibi cıkıyosun ama genclere ii bi örnek deilsin o mertle olan sahneyi kınıyorumm !!!!! bu diziyi senin yüzünden izlemiyorum diger oyunculara basarılar banucumm öptümm :D

  43. emine diyor ki:

    yaa varya denize acayip uyuz oluyorumm cok gıcık özellikle o agzını büküsü sacma sapan gülüsü gıcık yaaa gıcık kapıyorum kıza oyunculugu berbat zaten baska bi dizide görmek istemiom o kızı uyuz etti o mertle birlikte oldugu bölüm yok mu orda da hepimizi sok etti gıcıklıgı bi kat daha arttı dizide onu dogru bi insan rolu veriyolar ama o yaptıgı dogru mu sizce okuyan genclere ne güzel örnek oldu aileler cocuklara yükleniyo böyle kendini bilmezler yüzünden bence rolü hicte ii deil o kötü dedikler banu bin kat daha ii dir banucum bitanem sıkma canını melihle kavuscaksınızzzzz :D

  44. zey zey diyor ki:

    banu ve deniz çok güzeller

  45. zeynep diyor ki:

    gerçektende deniz yıldızı filmi çok güzel

  46. banu diyor ki:

    hiç beğenmiyorum

  47. mısra diyor ki:

    deniz çok güzel bayılıyorum ve a beğeniyorum

  48. hande diyor ki:

    deniz çok güzel

  49. chilek diyor ki:

    Ben beğeniyorum bu diziyi, merak uyandırıcı ve sevimli,

    Karakterlere gelince ; Banu ve melih çok iyi oyuncu , bu 2 karakter olmasa dizi bayık geçer, Deniz ve Mert de iyi de Denizi biraz pasif karakterde, bu izleyiciyi bayabiliyor, Pelinde ve Mustaf bey birbirine benziyor, ojnları da seviyorum,Celal çalışmıyo ama bu sene durmu rahat, geçen sene borçları yüzünden Berna Celalı aldatmadı mı , Dizi bu noktada izleyicilere cevap vermesi lazım, Suna yı da seviyorum dogrucu kız. Ozanda biraz babasına çeksin , saflıktan kurtulsun, Mehveşle Özgür iyi gidiyor, Yiğit de artık bi gtisin sıkmaya başladı, Pelinin hayatına yeni biri girsin diziye renk gelsin , Yeni karakterlerle daha çok canlanabilir. Sevgiler Deniz Yıldızı Ekibine..

  50. beren diyor ki:

    sen simdi dizidki denizmisin?bende yedim.

  51. derya TAHİR diyor ki:

    bu diziyi çok beyeniyorum ya.d

  52. tuğba diyor ki:

    bayılıyorum bu diziye ya oyuncularıda süper tebrik ederm üstün başarılarından dolayı bütün set ekibini…..

  53. deniz diyor ki:

    meraba çocuklar ben filimdeki deniz bende sizi çok seviyorum her kezi öptüm

  54. betül diyor ki:

    yiğit zaten hiç sevilmezki

  55. ahmet diyor ki:

    toplumun ahlaki yönden bozulmasına sebep olan bir dizidir çoğu aile bu dizi yüzünden çocuklarını üniversiteye göndermemektedir. yayından kaldırılmasını rica ederim.

  56. tuba diyor ki:

    ben hepinizi çoooook seviyorum canım benim

  57. seda diyor ki:

    ben banu pelin deniz merti cok seviyorum

  58. BETÜL diyor ki:

    BEN EN ÇOK MELİHİ SEVİYORUM MELİH ÇOK YAKIŞIKLI BANUYUDA ÇOK SEVİYORUM.LÜTFEN TEKRARLARIDA ÇIKSINNNNN…MELİHE SLM LARRR….

  59. BETÜL diyor ki:

    BEN EN ÇOK MELİHİ SEVİYORUM MELİH ÇOK YAKIŞIKLI BANUYUDA ÇOK SEVİYORUM.YİĞİTİ HİÇ SEVMİYORUMMM.

  60. narin diyor ki:

    ben bu diziyi hergün izliyorum şu banu ya sinir oluyorum deniz ile mert ti seviyorum

  61. izmirli sibel diyor ki:

    deniz küçük emrah gibi.boynu hep yanda ve suskun.ben bilmiyom anne,beni korkuttu anne….

  62. ahmet diyor ki:

    çok ayıp bir filim hep öpüşüyorlar irenç bir film

  63. rabia diyor ki:

    deniz ve mert birbirine cok yakışıyo bayılırorum onlara ama artık izleyemiyorum bu diziyi çünkü annem ve babam yasakladılar deniz yıldızına bayılıyorum

  64. melike diyor ki:

    banuyla melihe bayılıyorum

  65. FERIDE diyor ki:

    MEN COOOOOOOOOK SEVIYORUM BU DIZINI HER AKSAM KACIRMIYORUM OZANI VE MERTI VOLKANI SUNANI PELINI MELIHDEN ZEHLEM GEDI CUN KI BANUNU SEVIR EN YAKIN ARKADASINI SEVGILISINI BANUDADA ZEHLEM GEDIR MERTEN DENIZ YAKISIYOR KESCE HEYATDA SEVGILI OLSA MERTE COK ASIGIM YIGID CEKILSIN BU KINODAN DENIZLE MERTI RAHAD BIRAKSIN GETSIN POLISE DESIN KI BEN OLDURMUSEM CAGLARI MERTLE VOLKAN ABI HAPISDEN CIKSIN VOLKANI MAMASI SUNANI SEVSIN EVLENMEYE IZIN VERSINLEROZGURLE MEHVES BIRBIRINE YAKISIYORLA OZGURUN GOZLERI COOOOOOOK GOZEL MERTINDE GOZLERI COK GOZE ONU COK SEVIYORM BU KINO HEC KUTARMASI OOPDUM MERTI DENIZI

  66. ibrahim diyorki diyor ki:

    pelin denizi rahat bıraksın deniz ve mert çok yakışıyorlar. yiğitte çağaları üldürdüğünün kanıtını mertin dolabından alsın ve hapise gitsin deniz yıldızını kaçırmam özgür mehveş ve ba nu ve mert i çok seviyorum dizi ve oyunccuları çooookkkkk seeeeeeeeeeeeeviyorumm….

  67. ibrahim diyorki diyor ki:

    pelin denizi rahat bırak mertle deniz çok yakışıyor banu ile melih çok

  68. mutlu diyor ki:

    çok güzl bir dizi gerçktn her gün kaçrmadn izliyorm mehveşle özgr gercktn çok yakışyolar..şu yiğitte daha fzla uğraşmasn artk denzle mertle..denzle mert hç ayrılmamak üzere birleşsnler..

  69. banu diyor ki:

    melih ve banu birbirlerine çok yakışıyorlar.keşke gerçek hayattasevgili olsalar. MELİH&BANU

  70. dilara diyor ki:

    deniz yıldızını çok seviyorum mehveş özgürün hayranıyım ve ikiside birbirine çok yakışıyoooooooo

  71. eda diyor ki:

    deniz ve mert birbirine yakışıo volkan ve suna evlensinler banu ve melih yakışıo.

  72. funda diyor ki:

    deniz konuşmayı öğrensin hep susuyo gidip yiğiti polise şikayet etsin

  73. büşra diyor ki:

    ben bu diziyi çok seviyorum her akşam kaçırmadan izliyorum bence volkan ın annesi izin versin volkan ile suna evlensinler denizile mertte ayrılmasınlar

  74. aydan diyor ki:

    ben bu dizinn hyrnym olasıya güzel bir dizi vee ankaradayım gördüm deniz we mrti de :D çok mutluyum ynii

  75. demre diyor ki:

    Ben eskiden bütün bölümlerini izliyodum. Ama artık ilemiyorum çünkü çok sıradan olmaya başladı bugn izlemeyip yarın izlesem dün neler olduğunu anlıyabiliyorum. Bence yiğit ve pelin aradan çekilip mertle denizi rahat bıraksın. Çok meraklılarsa pelinle yiğit sevgili olsun. Hem tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş gibi olur .D Özgür ve mehveş çok tatlılar hiç ayrılmasınlar. Banu ve melihe gelelim. İkiside birbirine yakışıyo aslında banu ozanla daha çok yakışıyo ama ozan eskisi gibi deil ne biliyim kendine bakmıo çok salmış. Ondan banu melihle olsun diyorum.

  76. HÜLYA diyor ki:

    BEN DENİZ YILDIZININ HAYRANIYIM OKUDUGUM İÇİN BÖLÜMLERİ HEP KAÇIRIYORUM KUSURA BAKMAYIN DENİZLE MERT ÇOK AMA ÇOK YAKIŞIYOLAR PELİN ARADAN ÇIKSA İYİ OLUR DENİZ MERTİ HALA SEVİYOR GÖZLERİNDEN BELLİ

  77. damla nur diyor ki:

    ben bu dizinin hayranıyım mert ve deniz çok yakışıyor.ozan aradan çekil banu ve melih çok ama çok yakışıyor onları seviyorum.bu arada özgür çok tatlı mehveşle yakışıyorlar.

  78. nur diyor ki:

    bu dizinin hayranıyım banu ile melih birlikte olmalı bence ozanda tatlı çocuk onuda çok seviyorum ama banuyla yakışmıyorlar mertte denizin kıymetini bilmedi oh olsun

  79. damla nur diyor ki:

    deniz yıldızı oyuncularına hayranım pelin aradan çekil mert ve deniz çok yakışıyor melihle banu beraber olmalı dizi dahada heyecanlı olur bence

  80. nevin diyor ki:

    deniz yıldızı oyuncuları çok güzel ama mert ve deniz birlikte olsa daha güzel olur melih ve banu olursa film heyecanlı olur bence

  81. ............. diyor ki:

    bu diziyi çok seviyorum hayranıyım

  82. seda diyor ki:

    bence mert deniz banu melihe cok yakisiyo ozanin agzi yamuk

  83. ayşe diyor ki:

    pelin denizi rahat bırak mertle deniz çok yakışıyor banu ile melih çok yakışıyor ozan çık aradan

Sayfa başına git
The Valeris Aqueduct Thingstodoinİstanbul